miercuri, 1 august 2012

Ar fi frumos...

Ar fi frumos dacă am aprecia tot ce avem.
Ar fi frumos dacă nu ne'am mai plânge deloc. Sunt oameni care au probleme cu adevărat mari comparativ cu ale noastre.
Ar fi frumos dacă am spune tot ce dorim fără să ne mai gândim la ce reacții vor avea ceilalți.
Ar fi frumos dacă am face tot ce dorim fără să ne mai gândim la ce reacții vor avea ceilalți.
Ar fi frumos să riscăm mai mult.
Ar fi frumos să nu mai lăsăm criticile și vorbele dure să ne afecteze. Până la urmă orice comentariu este făcut despre ceva ce am spus/am făcut și nu despre noi.
Ar fi frumos să renunțăm pentru totdeauna la prejudecăți.
Ar fi frumos să ne concentrăm la aspectele plăcute ale vieții.
Ar fi frumos să evidențiem calitățile celorlalți.
Ar fi frumos să ne amintim doar momentele plăcute din trecut. Pe celelalte probabil că nu le mai putem schimba.
Ar fi frumos să ne preocupăm mai mult de ce este cu adevărat frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta