joi, 19 ianuarie 2012

Experiment

      Sunt câteva persoane pentru care am o mare admiraţie. În mod curios (sau mai degrabă ciudat), nu am spus-o niciodată şi nici măcar nu am lăsat să se observe acest lucru.
      Începând de astăzi (19 ianuarie 2012) voi desfăşura pe o perioadă de 30 de ani următorul experiment:
      - în orice moment mă voi strădui să descopăr şi să evidenţiez calităţile persoanelor pe care le întâlnesc;
      - din orice eveniment voi încerca să desprind partea frumoasă şi practică a întâmplării – ceva util din care să învăţ o lecţie folositoare.
Mă aştept să se întâmple lucruri magice - cred că sinceritatea exprimată aduce şi beneficii.

3 comentarii:

  1. :) Foarte interesant ceea ce ti-ai propus.
    Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma intrebam...de ce tocmai acum...ce te a determinat sa fii sincer...multi se feresc sa o faca

    RăspundețiȘtergere
  3. Sinceritatea duce si la un mare grad de vulnerabilitate. Din acest motiv - acum. Cred ca e motivul predominant pentru care majoritatea se feresc (se protejeaza).

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta